Интернет – това е огромна рекламна площадка. Външната SEO оптимизация е
доставяне на връзки към Вашия сайт и повишаване на трафика от
посетители. Интернет рекламите също са трафик, но не какъв да е, а
таргетиран (насочен към избрана целева аудитория). Интернет рекламите
са непрекъсната борба с конкуренцията и неразривна част от Интернет
маркетинга.
Интернет маркетинга е наука за популяризация на марката в Интернет
според която комуникационните канали за реклами могат да бъдат: другите
сайтове, блогове, форуми, линк каталози и портали, артикъл
директории, сайтове за обяви, имейл маркетинг, RSS, социални медии,
банери, Vip линкове, локално SEO, видео и вирусен маркетинг.
Link building
Метода за достигане на повечето от гореизброените елементи се нарича Link building – изграждане на връзки от релевантни сайтове.
Колкото повече линкове от други сайтове сочат към Вашия, толкова повече
хора ще го видят. Колкото по-голям ранг имат тези сайтове, толкова
по–напред в Google ще се класира и Вашият сайт. За популяризация
следва да се изберат подходящи и търсени ключови думи на който ще излиза
сайта Ви.
В крайна сметка трябва да се използват всички възможни канали за
интернет реклами, но най-лесно се постигат, чрез предоставяне на
полезно съдържание, което потребителите да споделят и разпространяват
сами.
Именно за това изграждането на връзки и реклами не трябва да е механично, а да бъде оптимизация за хора и търсачки.
Вижте повече за това в СЕО копирайтинг и оптимизация на сайтове
Дезинформация. Какво? Как? Защо? Последствия и противодействие.
-
В съвременното информационно общество медиите са изключително достъпни и
играят ключова роля в оформянето на социалните нагласи. Тази достъпност
обаче съз...
0 коментара:
Публикуване на коментар